(ໂອກາດວັນສື່ມວນຊົນ ແລະ ພິມຈຳໜ່າຍ ຄົບຮອບ 73 ປີ 13/8/1950 – 13/8/2023)

ວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ-ສື່ມວນຊົນ ມີບົດບາດສຳຄັນຢ່າງຍິ່ງ ເປັນພາຫະນະທີ່ສຳຄັນໃນການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ຫັນປ່ຽນສະພາບແນວຄິດດັ້ງເດີມຂອງປະຊາຊົນ ແລະ ຕ້ານກົນອຸບາຍອັນເລິກແລບຂອງອິດທິກຳລັງປໍລະປັກ; ພ້ອມນັ້ນ ຍັງມີບົດບາດໃນການສຶກສາ ອົບຮົມແນວຄິດ, ເຕົ້າໂຮມຄວາມສາມັກຄີປອງດອງ, ເສີມຂະຫຍາຍປະຊາທິປະໄຕ, ສ້າງທັດສະນະຫຼັກໝັ້ນ ແລະ ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນຕໍ່ອຸດົມຄະຕິ ແລະ ການນຳພາຂອງພັກ, ໂຄສະນາປຸກລະດົມປະຊາຊົນ ບັນດຳເຜົ່າເຂົ້າຮ່ວມການປະຕິວັດຊາດປະຊາທິປະໄຕ ແລະ ພາລະກິດປົກປັກຮັກສາ ແລະສ້າງສາພັດທະນາປະເທດຊາດ ກໍຄືປຸກລະດົມຂົນຂວາຍປະຊາຊົນເຂົ້າຮ່ວມກນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຂອງປະເທດເຮົາ, ຫັນປ່ຽນເສດຖະກິດທຳມະຊາດເປັນເສດຖະກິດສິນຄ້າ, ປຸກລະດົມທົ່ວປວງຊົນເຮັດໜ້າທີ່ປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ, ດຶງດູດເອົາການຮ່ວມມື, ການຊ່ວຍເຫຼືອ ແລະ ລົງທຶນຈາກຕ່າງປະເທດ,

ປະທານໄກສອນພົມວິຫານໄດ້ຖືສຳຄັນ ແລະ ໃຫ້ທິດຊີ້ນຳວຽກງານ ໂຄສະນາຖະແຫຼງຂ່າວມາໂດຍຕະຫຼອດ ຈົນເຮັດໃຫ້ວຽກງານນີ້ກາຍເປັນວຽກທີ່ສຳຄັນແລະມີທີ່ຕັ້ງຢູ່ແຖວໜ້າຂອງເຄື່ອງມືວຽກງານແນວຄິດ ຊຶ່ງເນື້ອໃນແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ ສະແດງອອກ 6 ດ້ານ ແຕ່ລະດ້ານນັ້ນແມ່ນມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນໄປຕາມແຕ່ລະໄລຍະຢ່າງຈະແຈ້ງເປັນຕົ້ນ:

- ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານໂຄສະນາ ໃນສະໄໝຕໍ່ສູ້ກູ້ຊາດຕ້ານ ຈັກກະພັດຜູ້ຮຸກຮານ

- ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານໂຄສະນາ, ຖະແຫຼງຂ່າວ ແລະ ສື່ມວນຊົນ ໃນໄລຍະປົກປັກສາ ແລະ ສ້າງສາປະເທດຊາດ.

- ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການກໍ່ສ້າງຖັນແຖວພະນັກງານຖະແຫຼງຂ່າວ.

- ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວິທີຜະລິດເນື້ອໃນໂຄສະນາ.

- ແນວຄິດ ໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການນຳພຳ-ຊີ້ນຳ ຂອງພັກຕໍ່ວຽກງານສື່ມວນຊົນ.

- ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການນຳໃຊ້ພາຫະນະທັນສະໄໝເຂົ້າໃນວຽກງານໂຄສະນາ


#ບົດຄວາມລາວພັດທະນາ #ຜາຕຸງ #ວັນສື່ມວນຊົນ
______@_______
ສະໜັບສະໜູນຂ່າວໂດຍ: ນໍ້າດື່ມຫົວເສືອ ນໍ້າດື່ມຄຸນນະພາບ
(ໂອກາດວັນສື່ມວນຊົນ ແລະ ພິມຈຳໜ່າຍ ຄົບຮອບ 73 ປີ 13/8/1950 – 13/8/2023) ວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ-ສື່ມວນຊົນ ມີບົດບາດສຳຄັນຢ່າງຍິ່ງ ເປັນພາຫະນະທີ່ສຳຄັນໃນການເຂົ້າເຖິງ ແລະ ຫັນປ່ຽນສະພາບແນວຄິດດັ້ງເດີມຂອງປະຊາຊົນ ແລະ ຕ້ານກົນອຸບາຍອັນເລິກແລບຂອງອິດທິກຳລັງປໍລະປັກ; ພ້ອມນັ້ນ ຍັງມີບົດບາດໃນການສຶກສາ ອົບຮົມແນວຄິດ, ເຕົ້າໂຮມຄວາມສາມັກຄີປອງດອງ, ເສີມຂະຫຍາຍປະຊາທິປະໄຕ, ສ້າງທັດສະນະຫຼັກໝັ້ນ ແລະ ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນຕໍ່ອຸດົມຄະຕິ ແລະ ການນຳພາຂອງພັກ, ໂຄສະນາປຸກລະດົມປະຊາຊົນ ບັນດຳເຜົ່າເຂົ້າຮ່ວມການປະຕິວັດຊາດປະຊາທິປະໄຕ ແລະ ພາລະກິດປົກປັກຮັກສາ ແລະສ້າງສາພັດທະນາປະເທດຊາດ ກໍຄືປຸກລະດົມຂົນຂວາຍປະຊາຊົນເຂົ້າຮ່ວມກນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຂອງປະເທດເຮົາ, ຫັນປ່ຽນເສດຖະກິດທຳມະຊາດເປັນເສດຖະກິດສິນຄ້າ, ປຸກລະດົມທົ່ວປວງຊົນເຮັດໜ້າທີ່ປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ, ດຶງດູດເອົາການຮ່ວມມື, ການຊ່ວຍເຫຼືອ ແລະ ລົງທຶນຈາກຕ່າງປະເທດ, ປະທານໄກສອນພົມວິຫານໄດ້ຖືສຳຄັນ ແລະ ໃຫ້ທິດຊີ້ນຳວຽກງານ ໂຄສະນາຖະແຫຼງຂ່າວມາໂດຍຕະຫຼອດ ຈົນເຮັດໃຫ້ວຽກງານນີ້ກາຍເປັນວຽກທີ່ສຳຄັນແລະມີທີ່ຕັ້ງຢູ່ແຖວໜ້າຂອງເຄື່ອງມືວຽກງານແນວຄິດ ຊຶ່ງເນື້ອໃນແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ ສະແດງອອກ 6 ດ້ານ ແຕ່ລະດ້ານນັ້ນແມ່ນມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນໄປຕາມແຕ່ລະໄລຍະຢ່າງຈະແຈ້ງເປັນຕົ້ນ: - ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານໂຄສະນາ ໃນສະໄໝຕໍ່ສູ້ກູ້ຊາດຕ້ານ ຈັກກະພັດຜູ້ຮຸກຮານ - ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວຽກງານໂຄສະນາ, ຖະແຫຼງຂ່າວ ແລະ ສື່ມວນຊົນ ໃນໄລຍະປົກປັກສາ ແລະ ສ້າງສາປະເທດຊາດ. - ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການກໍ່ສ້າງຖັນແຖວພະນັກງານຖະແຫຼງຂ່າວ. - ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບວິທີຜະລິດເນື້ອໃນໂຄສະນາ. - ແນວຄິດ ໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການນຳພຳ-ຊີ້ນຳ ຂອງພັກຕໍ່ວຽກງານສື່ມວນຊົນ. - ແນວຄິດໄກສອນ ພົມວິຫານ ກ່ຽວກັບການນຳໃຊ້ພາຫະນະທັນສະໄໝເຂົ້າໃນວຽກງານໂຄສະນາ #ບົດຄວາມລາວພັດທະນາ #ຜາຕຸງ #ວັນສື່ມວນຊົນ ______@_______ ສະໜັບສະໜູນຂ່າວໂດຍ: ນໍ້າດື່ມຫົວເສືອ ນໍ້າດື່ມຄຸນນະພາບ
ມັກ
2
0 ຄໍາເຫັນ 0 Shares 3977 ເບິ່ງ